آخرین مطالب

» معرفی کتاب » او بازگشته است؛تیمور ورمش

او بازگشته است؛تیمور ورمش

او بازگشته است نوشته تیمور ورمش ترجمه مهشید میرمعزی، توسط انتشارات نگاه به بازار کتاب عرضه شد. هیتلر، پیشوای آلمان بر روی چمن سبز یک ورزشگاه در قلب برلین چشم باز می‌کند. سال ۲۰۱۱ است و کودکان در چند قدمی‌اش به آسودگی مشغول بازی هستند. شصت سال از زمانی که او دست به خودکشی زد […]

او بازگشته است؛تیمور ورمش

او بازگشته است نوشته تیمور ورمش ترجمه مهشید میرمعزی، توسط انتشارات نگاه به بازار کتاب عرضه شد. هیتلر، پیشوای آلمان بر روی چمن سبز یک ورزشگاه در قلب برلین چشم باز می‌کند. سال ۲۰۱۱ است و کودکان در چند قدمی‌اش به آسودگی مشغول بازی هستند. شصت سال از زمانی که او دست به خودکشی زد می‌گذرد و او انگار تنها از خوابی یک شبه برخاسته باشد، همه چیز را تا پیش از این شب به یاد دارد و…. حالا او بازگشته است!
کتاب ( تیمور ورمش ) در سال ۲۰۱۲ در المان منتشر شد و بسیار سریع طرفداران خود را پیدا کرد ..(چگونگی برخورد جناب دیکتاتور با مسایل امروزی جهان با وجود لحن طنز کتاب باز هم تامل بر انگیز و گاه تلخ و هشدار دهنده است.).
این کتاب فقط در آلمان ۱۰۰۰۰۰۰ نسخه فروش داشته و تابه حال به ۳۶ زبان ترجمه شده است .. فیلمی نیز که بر اساس این کتاب موفق ساخته شده است، به تازگی اکران جهانی داشته است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : معرفی کتاب
این‌ها را هم بخوانید:
ارسال دیدگاه