آخرین مطالب

» معرفی کتاب » گاردن پارتی نوشته کاترین منسفیلد و ترجمه نرگس انتخابی

گاردن پارتی نوشته کاترین منسفیلد و ترجمه نرگس انتخابی

گاردن پارتی نوشته کاترین منسفیلد و ترجمه نرگس انتخابی توسط انتشارات ماهی منتشر شده است. زندگی کوتاه ( کاترین منسفیلد ) سرشار از ناکامی ، سر خوردگی و درد و رنج بیماری بود. در هنگام مرگ فقط ۳۴ سال داشت ). او با وجود تمامی سختی های زندگی، نیرو و توان خود را یکسره وقف […]

گاردن پارتی نوشته کاترین منسفیلد و ترجمه نرگس انتخابی

گاردن پارتی نوشته کاترین منسفیلد و ترجمه نرگس انتخابی توسط انتشارات ماهی منتشر شده است.

زندگی کوتاه ( کاترین منسفیلد ) سرشار از ناکامی ، سر خوردگی و درد و رنج بیماری بود. در هنگام مرگ فقط ۳۴ سال داشت ). او با وجود تمامی سختی های زندگی، نیرو و توان خود را یکسره وقف داستان نویسی کرد .. و اکنون در نتیجه تلاش بی وقفه او در رشد داستان کوتاه، در تمامی کتاب های تحلیلی ادبیات، از او به عنوان یکی از برجسته ترین نویسندگان انگلیسی زبان و استاد داستان کوتاه نام می برند..
نیویورک تایمز ریویو در مورد او چنین نوشته است: کاترین منسفیلد بزرگ ترین نماینده ی داستان کوتاه است که انگلستان تاکنون به خود دیده است ، اگر او تنها ده سال بیشتر زنده می ماند نامش در تاریخ ادبیات در کنار شارلوت برونته و جرج الیوت قرار می گرفت.
کتاب گاردن پارتی شامل ۱۵ داستان کوتاه از بهترین و مشهورترین داستان های منسفیلد است که به همراه مقدمه ای مفصل تمامی اطلاعات لازم در مورد این نویسنده بی نظیر را به ما خوانندگان منتقل می کند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : معرفی کتاب
این‌ها را هم بخوانید:
ارسال دیدگاه