آخرین مطالب

» معرفی کتاب » شکسپیر و شرکا نوشته جرمی مرسر و ترجمه پوپه میثاقی

شکسپیر و شرکا نوشته جرمی مرسر و ترجمه پوپه میثاقی

شکسپیر و شرکا نوشته جرمی مرسر و ترجمه پوپه میثاقی توسط نشر مرکزانتشار یافته است. شکسپیر و شرکا یک کتابفروشی با سابقه ، کاملا شناخته شده و رویایی در قلب پاریس است. برای اطلاع از تاریخچه عجیب و غریب آن کافی است نامش را در گوگل سرچ کنید. جرمی مرسر، چند مدتی را در این […]

شکسپیر و شرکا نوشته جرمی مرسر و ترجمه پوپه میثاقی

شکسپیر و شرکا نوشته جرمی مرسر و ترجمه پوپه میثاقی توسط نشر مرکزانتشار یافته است.

شکسپیر و شرکا یک کتابفروشی با سابقه ، کاملا شناخته شده و رویایی در قلب پاریس است. برای اطلاع از تاریخچه عجیب و غریب آن کافی است نامش را در گوگل سرچ کنید.
جرمی مرسر، چند مدتی را در این کتابفروشی زندگی کرده است. مقیم شدن در یک کتابفروشی ، از آن اتفاقات غیر قابل باور برای ما است، اما دلیلش را با خواندن کتاب خواهید دانست.
شرح دوران اقامت این نویسنده در کتابفروشی شکسپیر و شرکا، آشنایی با شخصیت های جالب و غیر عادی این کتابفروشی وهمراه شدن با اتفاقات جالب و هیجان انگیز آن ، ما را با جنبه های متفاوت و حسرت انگیز از زندگی ادبی درپاریس آشنا می کند .حالامی فهمم چرا پاریس بهشت نویسندگان است و چرا همینگوی به آنجا جشن بی کران می گوید. خلاصه کنم ، اگر مانند من شیفته کتاب هستید و حضور درکتابفروشی و لمس کتابها حس و حالی تازه به شما می بخشد، کتاب شکسپیر و شرکا برای شما نوشته شده است..
مطمئن هستم پس از خواندن آن ( جرج ) صاحب کتابفروشی شکسپیر و شرکا به یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های عمرتان مبدل خواهد شد.
این کتاب با قیمت ۲۳۵۰۰ تومان به ویترین کتابفروشان سپرده شده است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : معرفی کتاب
این‌ها را هم بخوانید:
ارسال دیدگاه